U Zagrebu će se 28. ožujka održati Ecommerce Day 2018 – najveća regionalna konferencija o online kupovini. Organizatorica konferencije, dr. Jelena Rašula ekskluzivno za Intervju.hr predstavlja taj najznačajniji poslovni skup digitalnog marketinga i objašnjava kome je sve namijenjen.

 Intervju.hr: Za početak, možete li nam se kratko predstaviti?

Moja najveća strast u poslovnom svijetu je digitalni marketing, jer se radi o fenomenalnom iskustvenom učenju na osnovi analitike i podataka. Kao menadžer sam vrlo organizirana i pristaša sam vitke proizvodnje i razvoja, a svoj rad temeljim na vrlinama na koje se u današnje vrijeme često zaboravlja, a to su uzajamno poštovanje, timski rad i empatija.

Studij sam završila doktoratom na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani, gdje i dan danas povremeno održim koje predavanje. Karijeru sam započela u IT odjelu u Upravi za nuklearnu sigurnost Slovenije, a nakon 6 godina prešla u privatni sektor. Kao voditelj razvoja i regionalni direktor bila sam odgovorna za razvoj online portala Ringeraja u regiji, gdje sam naučila zaista puno o prodaji i vođenju. Taj sam posao ostavila i s kolegom pokrenula start-up projekt koji je na natjecanju u Sloveniji osvojio 1. mjesto i 20.000 €. Taj uspjeh me je poveo direktno u Sensilab u kojem sam zauzela poziciju voditelja hrvatskog tržišta, a zatim i regionalnog Digital Marketing Managera za regiju. Radila sam s vrhunskim stručnjacima i alatima, te imala dovoljan budžet za eksperimentiranje u oglašavanju, što me naučilo puno o samom svijetu digitala, optimizaciji web trgovine, analitici i web prodaji.

Trenutno sam zaposlena u tvrtki Ceneje d.o.o. koja je vlasnik vodeće platforme za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba. Bavim se razvojem ecommercea u regiji i jedan sam od temeljnih pokretača brenda Shopper’s Mind, koji se bavi poslovnom inteligencijom na području online kupovine i kupovnih navika. U sklopu tog brenda razvijaju se regijska oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP®, natjecanje Web trgovac godine i konferencija Ecommerce Day, a svo znanje o web prodaji i novim trendovima dijelimo na portalu smind.hr kojeg bi morali pratiti svi koji rade na području ecommercea.

Intervju.hr: Povod ovog intervjua je predstojeća konferencija Ecommerce Day 2018 – što nam možete reći o njoj?
Ova konferencija održava se već 4. put u Hrvatskoj, a 6 puta smo ju uspješno održali i u Sloveniji. Odgovorna sam za razvoj i promociju ovog projekta u obje države. Radi se o velikom networking događaju na kojem gotovo 20 vrhunskih domaćih i međunarodnih predavača dijeli svoja znanja, a raskrivamo i nekoliko rezultata najvećeg istraživanja online kupovine u Hrvatskoj, te trendove koji su ključni za uspješan razvoj web trgovine.

Prošle je godine konferenciju Ecommerce Day posjetilo čak 64 % web trgovaca i 23 % drugih stručnjaka s područja ecommercea, među kojima su bili voditelji online trgovina, predstavnici online agencija, digitalni oglašivači, web urednici, te mnogi drugi. Ova konferencija odlična je prilika za umrežavanje s kolegama koji razumiju sve vaše poslovne izazove i imaju rješenja za njih.

Analiza zadovoljstva prošlogodišnjih posjetitelja pokazala je da je čak 70 posto posjetitelja bilo potpuno zadovoljno ili vrlo zadovoljno događajem, a više od 90 posto ocijenilo je konferenciju Ecommerce Day boljom od drugih u Hrvatskoj. Zaista vjerujem u ovu konferenciju i mislim da ju je vrijedno posjetiti!

Intervju.hr: Kakav je odaziv za sudjelovanje?

Što se učesnika tiče, svake godine imamo slatku muku da nam nekoliko dana prije konferencije ponestane slobodnih mjesta. Prema dosadašnjim prijavama očekujemo više od 200 posjetitelja – i ovoga puta primarno iz web trgovina.

Inače je konferencija vrlo priznata u poslovnom svijetu i podržavaju je najistaknutije tvrtke. Ove su godine naši veći partneri Mastercard i DPD Hrvatska, a među ambasadorima konferencije su Lesnina, Sport Vision, Centar tehnike, Locodels, WS Pay, Iolar, MebloTrade, Gume.com.hr, Emmezeta, Konzum klik te bio&bio. S njima ova konferencija svake godine postaje uspješnija i bolja, zato bih im i ovim putem htjela zahvaliti na tome što podržavaju ovaj projekt koji ima veliku vrijednost za razvoj ecommercea u Hrvatskoj, ali i šire.

Također, željela bih napomenuti da je i odaziv predavača na sudjelovanje vrlo pozitivan. Svake godine dobivamo sve više prijedloga za predavanja, te smo u poziciji da nekada teško izaberemo teme koje će biti predstavljene na događaju. Program i predavače prilagođavamo prvenstveno aktualnim temama i savjetima prošlogodišnjih posjetitelja.

Intervju.hr: Možete li nam izdvojiti najzanimljivije dijelove konferencije, program, predavače?
Ecommerce Day 2018 će svojim predavanjem otvoriti dr. Biljana Borzan, zastupnica u Europskom parlamentu. Govorit će o ukidanju diskriminatornih praksi prema hrvatskim potrošačima. Iznimno se radujem i predavanju Borisa Šurije (Behave) koji će predstaviti iskustvo kupca kroz aspekt psihologije, pa tek onda tehnologije, a Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey) govorit će o tome kako uspješno kombinirati online i offline poslovanje.

Konferencija se nastavlja s modulom Ecommerce prakse u kojem će Miroslav Varga (Escape) podijeliti nekoliko trikova za Google AdWords, Ivica Kruhek (Marker) pokazat će nam jedan primjer složenog ecommerce projekta, Milutin Zrnić (Perpetuum) predstaviti 10 upozorenja trgovcima prilikom otvaranja web shop-ova, Vice Božić (GoAds) će nam dati savjete kako pomoću Google Analytics-a povećati online prodaju, a Rok Hrastnik (grupa Sensilab) nasmijat će nas predavanjem o tome kako ostati normalan uz širenje poslovanja sa 4 na 14 tržišta u roku jedne godine.

Konferencija je dopunjena i predstavljanjem konkretnih rješenja za online plaćanje, dostavu i prevođenje, te trenutno vrlo aktualnom temom – GDPR. Opća uredba o zaštiti podataka tiče se svih web trgovaca i detaljno ćemo ju upoznati kroz oči stručnjaka, prakse, kupca i web trgovca.

Jedan od vrlo bitnih trenutaka ove konferencije je i njen završni akt – Podjela nagrada Web trgovac godine 2018. Na njoj ćemo saznati tko su, prema mišljenju kupaca i mišljenju ecommerce stručnjaka, najbolji web trgovci u Hrvatskoj.

Cijeli program možete pogledati ovdje: https://ecommerceday.smind.hr/#program

Intervju.hr:  Za one neodlučne, naglasite zašto je ova konferencija važna i tko bi sve trebao doći na nju?

Konferenciju Ecommerce Day moraju posjetiti svi koji se bave web trgovinom ili bilo kojim područjem ecommercea, znači voditelji online trgovina, predstavnici online agencija, digitalni oglašivači, web urednici, te svi koji tek razmišljaju o pokretanju svoje prve web trgovine. Ukratko:

  • na jednom mjestu ćete čuti predavanja gotovo 20 domaćih i međunarodnih predavača te dobiti uvid u trendove, rješenja, prakse i promjene koje donosi GDPR
  • imate odličnu priliku za umrežavanje sa skoro 200 kolega koji razumiju vaše poslovne izazove i imaju rješenja za njih
  • 90 % prošlogodišnjih posjetitelja konferenciju je ocijenilo znatno boljom od drugih u Hrvatskoj
  • prvi ćete saznati tko su najbolji web trgovci u Hrvatskoj prema izboru kupaca, tehničkim standardima i ocjeni 29-članske međunarodne stručne komisije

Svim čitateljima koji su uspješno došli do kraja ovog članka i htjeli bi posjetiti konferenciju, poklanjam promo kod INTERVJU18 s kojim mogu posjetiti konferenciju po posebnoj cijeni 690 kn + PDV (redovna cijena je 1.490 kn + PDV). Prijava: https://ecommerceday.smind.hr/ 

Podijeli objavu

Nema komentara

Ostavi odgovor